Post Image

Razmišljate o dodatnom ulaganju u svoje poslovanje? Marketinški napori koje ste ulagali do sada nisu uspješni, ili ne vidite njihovu učinkovitost? Ako je tako, vrijeme je da počnete razmišljati u skladu s 21. stoljećem i vodećim svjetskim trendovima i ulagati u usluge digitalnog marketinga koje donose vrijedne rezultate za vaše poslovanje.   U tekstu vam predstavljamo 5 nepobitnih prednosti digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalne marketinške kanale:  

1. Ulaganje u digitalni marketing se isplati

Jedna od najvećih prednosti online marketinga je to što je isplativ. Digitalni marketing pomaže uštedjeti novac i donijeti više potencijalnih kupaca. Uz pomoć tradicionalnih marketinških metoda malim i srednjim poduzećima teško je konkurirati većim tvrtkama. Velika poduzeća imaju veliki izvor novca koji mogu izdvojiti za TV oglase, radio oglase, billboarde i još mnogo toga. To malim tvrtkama otežava nadmetanje. Digitalni marketing, međutim, postavlja tvrtke na iste uvjete. To je pristupačan način za plasiranje vašeg poslovanja zainteresiranim potrošačima. Mnoge metode digitalnog marketinga i oglašavanja prikladne su za budžet koji je raspoloživ malim i srednjim poduzećima. Kada se udružite s iskusnom agencijom za digitalni marketing, ovisno o vašem budžetu marketing agencija će ga nastojati maksimalno iskoristiti za najbolji mogući rezultat. Najveći trošak digitalnog marketinga je vrijeme. Vrijeme je potrebno za provedbu strategija i razvijanje rezultata iz tih strategija. Potrebno je ispitati različite pristupe kako bi se utvrdilo koji je najbolji i donosi uspjeh. Međutim, ni jedan dobar rezultat ne dolazi preko noći.  

2. Digitalni marketing je mjerljiv

Svaka osoba kada uloži novac u određeni projekt ili u ovom slučaju marketinšku kampanju, želi pratiti rezultat kampanje. Važno je znati vodi li strategija rezultate koji pomažu vašem poslovanju da raste. Velika prednost strategije digitalnog marketinga je mogućnost mjerenja rezultata. Iako i tradicionalne metode mogu biti izuzetno učinkovite, ta učinkovitost je teško mjerljiva. Tradicionalne metode nemaju jasan način za praćenje podrijetla potencijalnih kupaca, osim primjerice – anketiranja. Pomoću metoda digitalnog marketinga možete točno pratiti rezultate svoje kampanje. Svaka vrsta kampanje ima sustav praćenja, neovisno radili se o društvenim mrežama, Google-u, Youtube kanalu itd.   Mjeriti se mogu različiti elementi – od dosega, broja klikova, broj prijava, broj kupovina, dodavanja u košaricu itd. – ovisno o parametrima koji su vama važni. Praćenje rezultata dovodi do poboljšanja kampanje. Mjereći svoje rezultate, vodit ćete bolje kampanje za svoje poslovanje.  

3. Ciljajte idealne kupce

Kako biste imali učinkovitu marketinšku kampanju, morate doći do pravih ljudi – onih koji su zainteresirani za vaše poslovanje i koji žele čuti vaše mišljenje i ono što imate za ponuditi. Najznačajnija prednost digitalnog marketinga je sposobnost ciljanja specifičnih publika, što je gotovo nemoguće tradicionalnim marketinškim metodama. Digitalnim marketingom možete posebno ciljati potrošače sa zanimanjem za vašu tvrtku, usluge ili proizvode.Vi kreirate idealnog imaginarnog kupca, prema čijim ćete interesima kasnije tražiti što srodniju publiku.

4. “Uhvatite” kupca na samom početku njegova putovanja

Putovanje svakog kupca može se razložiti na 3 jednostavna koraka:

  • Svjesnost – problem za koji trebam rješenje
  • Razmatranje – razmišljam o opcijama pomoću kojih mogu riješiti svoj problem
  • Odluka – Pronašla sam i kupujem proizvod za rješenje svog problema

  Kad kupci počinju tražiti proizvod, presudno je da se upoznaju s vama što ranije, jer naravno krajnji je cilj da kupci odaberu vašu tvrtku umjesto konkurencije. Pomoću digitalnog marketinga dosegnite ljude na početku njihova putovanja. Ljudi se na samom početku putovanja najčešće okreću internetu. Počinju istraživati ​​i tražiti proizvod ili uslugu koji mogu riješiti njihov “problem”. Ako nudite proizvod ili uslugu koju oni žele, pravo je vrijeme da ostvarite pozitivan učinak. Vaša publika želi saznati više o proizvodima ili uslugama kako bi se educirala. Korištenjem digitalnog marketinga možete korisnike uputiti na svoju stranicu kako biste im pružili potrebne informacije. Čak i da potencijalni kupci ne kupe odmah, sjetit će se vaše tvrtke. To će utjecati na njih na samom početku njihovog putovanja.  

5. Radite izmjene “u hodu”

Tradicionalnim marketinškim metodama ne možete izvršiti promjene nakon što ste pokrenuli kampanju. Kad izdate letke ili postavite billboard, ne možete mijenjati oglas do kraja kampanje, što je nezahvalno za proračun. Kada ulažete u digitalni marketing, imate moć mijenjati kampanju bilo kad – svoju kampanju možete prilagoditi tako da postigne najbolje rezultate.

Piše: Ljubica Vukojević

Spremni ste podići svoje poslovanje na novi nivo? Kontaktirajte nas još danas na: office@amadis.ba. ili nas nazovite na broj +387 (0)63 246 444. da vidimo kako bismo vam mogli pomoći.

Sljedeći
Što čini dobar vizualni identitet?
Comments are closed.