
Kako smo loyalty kampanjom za auto salon vratili stare, ali doveli i nove kupce?
Lojalni klijenti su ono što garantira dugoročni uspjeh svakog poduzeća, te se upravo tako može opisati I suradnja naše agencije s auto salonom ZOOM na koju smo posebno ponosni. Ovom mišlju vodiljom smo u periodu od 01.03.2021. – 15.05.2021. za našeg klijenta pokrenuli kampanju: “Ne propusti akciju, poklanjamo registraciju”. Cilj kampanje bio je privući stare kupce koji su nekad u životu kupili vozilo u auto salonu, te im uz opciju zamjene “staro za novije” pokloniti registraciju vozila kao zahvalu za njihovo povjerenje. Ali uspjeli smo mnogo više od toga! Kako?
1. NAZIV I STRATEGIJA KAMPANJE
Najbolja kampanja je ona koja ostaje u uhu te smo samim time osmislili naziv “Ne propusti akciju – poklanjamo registraciju” – jednostavna, jasna i lakopamtljiva poruka koja mami pažnju. Pokloni su ono što uvijek pali – u vremenu kada smo svi bombardirani prodajnim oglasima, lako je zaključiti da nitko ne voli da mu se prodaje, ali svi se vole osjećati cijenjenima. Nadalje, ukoliko se odlučite na ovaj tip aktivacije – bitno je I što poklanjate. Svi moraju registrirati vozilo zar ne? To nije poklon malene vrijednosti i ukoliko ste razmišljali o skoroj zamjeni svog automobila to ćete odraditi na mjestu u kojem dobivate dodatnu vrijednost za svoju kupovinu. Naše je samo da ubrzamo vašu odluku i pokažemo vam zašto je upravo naš auto salon pravi odabir.
2. VIZUALNI IDENTITET KAMPANJE
Pri odabiru palete boja koju ćemo koristiti u sklopu naše kampanje koristili smo 2 ključne boje. Plavu – jer je ona boja koja se koristi u kompletnoj komunikaciji auto salona od samog početka i žutu – jer je primjetna, stvara veseo, ugodan osjećaj i naglašava našu poruku.

U fokusu je sam naziv kampanje – dok smo ostale detalje naveli sažeto I precizno, kako ne bismo kreirali nejasnu poruku. Vizual automobila korišten za prikaz kampanje je prijelaz između starijeg Audi Q3 vozila s lijeve strane ka najnovijem modelu iz 2020. uz mašnu koja označava darivanje.
3. KANALI KOMUNIKACIJE
Koristili smo sve relevantne kanale za našu ciljanu publiku. Od komunikacije na društvenim mrežama, billboarda do Google Ads kampanja i Viber remarketinga starih korisnika.



Google Ads Display kampanja – prikazivanje na svim relevantnim pozicijama našoj ciljanog skupini

Oglašavanje na fizičkim lokacijama – regija Hercegovina – LED i statični billboard

Službena web stranica www.zoom-auto.com I viber remarketing starih klijenata
Rezultat?
“Ne propusti akciju – poklanjamo registraciju!” kampanja je koja je bila toliko uspješna da ne samo da je uspjela privući stare klijente auto salona, već je dovela i nove kupce, koji su otkrivši programe lojalnosti i uz naglašene poruke kroz široku mrežu komunikacije odlučili da svoje povjerenje žele pokloniti upravo ovom auto salonu u odnosu na sve ostale iz konkurencije.
Zadovoljni s uspjehom iz prošle, odmora nema – jer dalje nastavljamo s pripremama novih kampanja.
U nove pobjede!
Piše: Ljubica Vukojević
Spremni ste podići svoje poslovanje na novi nivo? Kontaktirajte nas još danas na: office@amadis.ba. ili nas nazovite na broj +387 (0)63 246 444. da vidimo kako bismo vam mogli pomoći.
Comments are closed.