Post Image

HiPP je međunarodni organski proizvođač dječje hrane i kozmetike. Poduzeće je osnovano 1932. godine, dok je distribucija u Bosni i Hercegovini započela davne 1995. Dan danas HiPP je jedan od najjačih brandova u svom segmentu na tržištu BiH s kontinuiranim porastom udjela i asortimana.

Početak rada

Suradnja s HIPP-om započela je krajem 2018. godine. Do toga perioda HiPP BiH je bio prisutan u online kanalima, međutim marketinška komunikacija se odvijala interno – sve do trenutka kada je HiPP odlučio prepustiti komunikaciju i svoje povjerenje pružiti eksternim suradnicima. Nakon pregovora sa velikim brojem marketinških agencija u državi, čelni ljudi ove tvrtke iz Njemačke odlučili su posao dati upravo Amadisu, tada jako mladoj marketinškoj agenciji i od toga dana uspješno surađujemo!

HiPP ne smatra centralno vođenje stranica ispravnim, s čime se i sami slažemo, jer vjeruje da svako tržište ima svoje specifičnosti, od asortimana do drugačijeg mentaliteta ljudi kojeg najbolje može poznavati agencija koja posluje na tom podneblju.

Ciljevi

Na samom početku suradnje – dogovoreni su KPI-evi – temeljne mjerne jedinice uspješnosti našeg rada, koje su i dan danas prisutne, naravno uz novo podizanje ljestvice svake godine:

  1. Povećanje online zajednice – Babyclub
  2. Povećanje prometa na web stranici hipp.ba

KPI-eve je nužno postaviti unutar svake kampanje jer su oni ono što nam pokazuje smjer i daje upute što je klijentu važno. KPI-evi su mjerljivi i samim time faktor koji je u najvećoj mjeri pokazatelj našeg rada.

Svaki postavljeni KPI treba biti jasan, koncizan i mjerljiv. Agenciji trebaju biti pruženi alati za njegovo ostvarenje. Zaokružena priča od klijenta do agencije ono je što donosi uspješne rezultate.

Od postavljenog cilja do realizacije

HiPP veliku pažnju posvećuje izgradnji svoje zajednice, od samog poslovanja poduzeća koje je obiteljsko, za svoje vjerne kupce HiPP je izgradio program lojalnosti – HiPP Babyclub. Unutar HIPP Babyclub-a svaki registrirani roditelj prima newsletter do godinu dana starosti njihovog djeteta. Na ovaj način HiPP održava kontinuiranu komunikaciju sa svojim kupcima, pružajući im korisne savjete i informirajući kupce o svom asortimanu koji je primjeren za određenu dob djeteta.

Kako bi povećali broj članova Babyclub-a i podigli interes za učlanjenjem prvo smo trebali razmotriti što je to što u najvećoj mjeri motivira osobu na učlanjenje u ovaj tip zajednice.

To su:

  1. Kvaliteta i povjerenje u brand
  2. Ekskluzivnost
  3. Pogodnosti

Kvalitetu branda smo već imali, a druge 2 stavke su ono čemu smo se trebali posvetiti.

Kroz pažljivo istraživanje ključnih riječi i pojmova koje naša ciljana publika potražuje, kontinuiranim praćenjem I prilagodbom uspeli smo se na sam vrh Google tražilice uz upisivanje relevantnih ključnih riječi za našu ciljnu skupinu:

Kroz svu komunikaciju – bilo kroz Google oglase ili oglase na društvenim mrežama – konstantno se promovira HIPP Babyclub – kao centar HIPP prisutnosti u online svijetu.

Ekskluzivnost je postignuta na način da jedino članstvo unutar Babycluba pruža članovima mogućnost sudjelovanja u nagradnim natječajima koje HiPP organizira. U sklopu različitih natječaja članovi imaju priliku osvojiti različite artikle koje HiPP ima u sklopu svog asortimana, ali I reklamne proizvode koji se ne nalaze u slobodnoj prodaji I služe samo za ovakve namjene.

Dodatne pogodnosti smo ostvarili uz pomoć naših partnera, čime članstvo u Babyclubu omogućuje članovima različite cjenovne pogodnosti prilikom kupovine – čime je postignuta win-win kombinacija i za HiPP, kao i za partnere.

Rezultati

Porast broja članova najbolji je pokazatelj uspješnog rada I postavljenih kampanja.

U prvoj godini (2019 vs 2018) – broj članova porastao je za 314%

Druga godina suradnje (2020vs2019) – rast broja članova 111%

Porast broja članova doveo nas je do cca 10% – postotka koji označava broj članova u Babyclubu na godišnjoj razini u odnosu na ukupan broj rođenih.

32% – porast pratitelja Facebook stranice od početka rada

Pokretanje potpuno novog Instagram kanala koji ranije nije bio prisutan s trenutnih 3000 pratitelja.

Naš zadatak je da uvijek težimo ka boljem, ciljevi i postignuti rezultati su jako pozitivan pokazatelj i odličan motiv za postizanje daljnjih, još većih ciljeva. Veselimo se nastavku suradnje i susretanju sa svim novim izazovima na tržištu na koje se nadamo da ćemo zajedno u suradnji sa HiPP-om odgovoriti još učinkovitije.

Piše: Ljubica Vukojević

Spremni ste podići svoje poslovanje na novi nivo? Kontaktirajte nas još danas na: office@amadis.ba. ili nas nazovite na broj +387 (0)63 246 444. da vidimo kako bismo vam mogli pomoći.

Sljedeći
5 ključnih prednosti digitalnog marketinga i oglašavanja putem digitalnih medija